rahbari
آرشیو خبر

اخبار موسسات اعزام

1401/9/5
قابل توجه مراجعین محترم و صاحبان امتیاز مؤسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور

قابل توجه مراجعین محترم و صاحبان امتیاز مؤسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور

بدینوسیله به استحضار می‌رساند از آذرماه 1401 پاسخگویی و مکاتبات اداره مؤسسات (شامل اعطای مجوز تاسيس، مجوز تبدیل/گسترش کشورهای حوزه فعالیت، تمدید مجوز مؤسسه، ثبت شکایت و سایر موارد) به جز در موارد ذیل صرفاً از طریق ایمیل میسر خواهد بود.

قابل توجه مراجعین محترم و صاحبان امتیاز مؤسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور
اطلاعیه
قابل توجه مراجعین محترم و صاحبان امتیاز مؤسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور
بدینوسیله به استحضار می‌رساند از آذرماه 1401 پاسخگویی و مکاتبات اداره مؤسسات (شامل اعطای مجوز تاسيس، مجوز تبدیل/گسترش کشورهای حوزه فعالیت، تمدید مجوز مؤسسه، ثبت شکایت و سایر موارد) به جز در موارد ذیل صرفاً از طریق ایمیل میسر خواهد بود.
1- مراجعه جهت دریافت معرفی‌نامه برای صدور گواهی سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد (پس از موافقت کارگروه تخصصی با اعطای مجوز تأسیس مؤسسه و اطلاع‌رسانی زمان مراجعه)
2-مراجعه جهت دریافت گواهی صدور مجوز/تمدید مجوز (پس از اطلاع‌رسانی زمان مراجعه)

ملاقات حضوری در خصوص موارد فوق‌الذکر صرفاً روزهای چهارشنبه از ساعت 8:30 لغایت 12:30 با تعیین وقت قبلی از طریق ایمیل اداره مؤسسات میسر خواهد بود.

همچنین در خصوص مکاتبات اداری خود با توجه به دسته‌بندی انجام شده به شرح ذیل اقدام نمایید.

مراحل دریافت مجوز تاسيس مؤسسه و تبدیل/گسترش کشورهای حوزه فعالیت:
از طریق ایمیلz.amouie@saorg.ir
1.    ثبت نام برای دریافت مجوزاولیه: در سامانه سجاد و G4B به صورت الکترونیکی
2.    مصاحبه تخصصی: به صورت حضوری (اطلاع‌رسانی تاریخ حضور از طریق ایمیل به فرد متقاضی)
در صورت احراز شرایط تخصصی در کارگروه نظارت و تأیید صلاحیت عمومی توسط مراجع ذی‌صلاح، ادامه روند اخذ مجوز به شرح ذیل است:
صدور معرفی‌نامه جهت سوءپیشینه و عدم اعتیاد برای متقاضی: به صورت حضوری (اطلاع‌رسانی تاریخ حضور از طریق ایمیل به فرد متقاضی)
3.    گواهی سوءپیشینه و عدم اعتیاد متقاضی: ارسال از طریق پست به نشانی اداره مؤسسات
4.    صدور معرفی‌نامه برای برای اداره ثبت شرکت‌ها: ارسال از طریق پست به اداره ثبت شرکت‌ها
5.     ارائه اطلاعات شامل آگهی ثبت شرکت‌ها ،کپی اساسنامه، نمونه قرارداد، تعرفه‌ها، شیوه تبلیغ، وبگاه و فضای مجازی، ساعات حضور در مؤسسه توسط متقاضی: ارسال از طریق ایمیل
6.    صدور مجوز: ارائه حضوری مجوز تأسیس صرفاً به شخص متقاضی-ابلاغ مجوز تاسيس مؤسسه و تبدیل از طریق ایمیل اداره مؤسسات اعزام (اطلاع‌رسانی زمان مراجعه از طریق ایمیل به شخص متقاضی)


مراحل تمدید مجوز: از طریق ایمیل m.khodami@saorg.ir
1.    ارائه مدارک مورد نیاز جهت تمدید مجوز دو ماه زودتر از تاریخ انقضای مجوز مؤسسه: ارسال از طریق ایمیل
2.    بازرسی فضای فیزیکی و مجازی مؤسسه و بررسی عملکرد آن مطابق با شیوه‌نامه انضباطی مؤسسات اعزام دانشجو
3.    صدور گواهی تمدید: ارائه حضوری صرفا به شخص متقاضی (اطلاع‌رسانی تاریخ حضور از طریق ایمیل به فرد متقاضی)

مراحل بررسی شکایات: از طریق ایمیل m.mousavi@saorg.ir
1.    دریافت فرم شکوائیه (از طریق وبگاه اداره مؤسسات اعزام)
2.    تکمیل فرم و ارسال همراه با مستندات: از طریق ایمیل
3.    تعیین و ابلاغ وقت رسیدگی: از طریق ایمیل
4.    برگزاری جلسه رسیدگی: به صورت حضوری (اطلاع‌رسانی زمان مراجعه از طریق ایمیل به فرد شکایت‌کننده)
5.    ابلاغ رأی به طرفین: از طریق ایمیل

تذکر: سایر مکاتبات و درخواست‌ها (خارج از عناوین فوق) از طریق نشانی الکترونیکی moasesat@saorg.ir میسر بوده و نیاز به مراجعه حضوری جهت ثبت نامه در دبیرخانه نیست.

موفق و مؤید باشید




 

نظر شما
نام  
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر